Fiyat | : | 16.080,48 TL |
İndirimli Fiyat (%2) | : | 15.758,87 TL Kazancınız 321,61 TL |
DIABLO ROSSO? IV kimler için tasarlandı? |
Yeni DIABLO ROSSO? IV motosikletlerinin potansiyelini açığa çıkarmak üzere hızlı manevra, üstün yol tutuş ve sportif hissiyat sağlayan bir cadde lastiği isteyen en tatmin olmaz motosiklet sürücülerini dahi memnun etmek amacıyla tasarlandı. Yeni DIABLO ROSSO? IV, supersport, hypernaked veya cadde endurosu motosiklete sahibi olup da daha dinamik bir sürüş tarzını seven ve bir lastikten her türlü asfalt zeminde yüksek yol tutuş ile birlikte motosikletlerinin yüksek performansından en iyi şekilde faydalanmak isteyen sürücülere adanmıştır. |
İlk bakışta DIABLO ROSSO? IV: |
- Beş milyondan fazla satan DIABLO ROSSO? ailesinin dördüncü nesli - Sürüşün her aşamasında üstün yol tutuş, keskin geri bildirim ve optimum araç hakimiyeti - Frenlemede muhteşem tutuş, aşırı yatış açılarında daha yüksek çekiş ve viraj çıkışlarında harika itiş - Her ebat için özel olarak geliştirilen teknik spesifikasyonlar - FIM Superbike Dünya Şampiyonasında kazanılan deneyimlerle türetilen yenilikçi profiller - 190/55ZR17 ve üzeri ebatlarda yarışlardan türetilmiş daha rijit Lyocell yapı - Sürücü girdilerine yıldırım hızında gidon tepkisi ve viraj alırken pürüzsüz geri bildirim - Tamamı silika çift hamur ön lastik - Ebada göre iki veya üç hamurlu tepe&taban teknolojisi kullanan arka lastik - Hem ön hem de arka lastiklerde zengin silika oranına sahip çoklu hamurlar - Hem ıslak hem de kuru cadde koşullarında üstün performans |
DIABLO ROSSO? IV özellikler: |
- Bir superport veya hypernaked motosiklet sahibi olarak virajlı yollarda ve dağ geçitlerinde sportif sürüşleri seven ve motosikletinin sportif performansını en iyi ortaya çıkaran bir lastik isteyen; - Motosikletini çoğunlukla hafta sonu kısa şehir dışı yolculuklar için yalnız veya artçılı kullanan ve her türlü hava koşulunda sportif sürüş zevki arayan; - Sportif cadde endurosu motosiklet sahibi olarak araçlarını orta ve uzun mesafeli sürüşlerde kullanan ve güzergahın virajlı bölümlerinde sportif sürüşten ödün vermek istemeyen sürücüler için ideal seçimdir. |
DIABLO ROSSO? IV'ün başlıca avantajları : |
- Son nesil 200+ HP üreten motosikletlerin gücü ile çok daha iyi baş edebilen yenilikçi yapılar ve yarış teknolojilerinden türetilen profiller sayesinde frenlemede üst düzey yol tutuş, yatışlarda üstün yanal itiş ve hızlanmada fevkalade çekiş, - Üstün sürüş kontrolü için sürücünün her hareketine keskin ve anında geri bildirim. Karkasa uygulanan yenilikçi teknolojiler DIABLO ROSSO? IV'ün, her durumda akıcı ve keskin bir geri bildirim vermek üzere asfalttaki mikro pürüzlere optimum tutunmasını sağlar; - Hem kuru hem de ıslak asfaltta çıtayı belirleyen performans. Bu da üstün su tahliyesi için optimize edilmiş desen ile birlikte çalışan tamamı silika hamurlar sayesinde mümkün kılınmıştır. |
DIABLO ROSSO? IV'ün supersport serisindeki konumu : |
DIABLO ROSSO? IV, üstün ıslak zemin performansı ve uzun kilometre ömrünü sportif cadde performansı ile bir arada sunan, Pirelli'nin yüksek performanslı supersport lastik ailesinin bir üyesidir. Aslen kuru koşullarda pistte kullanılmak üzere tasarlanan DIABLO? Supercorsa SP ile kıyaslandığında uzun kilometre ömrü ve ıslak zemin karakteri ile DIABLO ROSSO? IV, cadde karakteri daha baskın bir lastiktir. Pirelli'nin yarış cadde lastikleri portföyünden başka bir lastik olan ve hem pist hem de caddede kullanılmak üzere tasarlanmış DIABLO ROSSO? Corsa II ile karşılaştırıldığında ise DIABLO ROSSO? IV, daha uzun kilometre ömrü ve daha iyi ıslak zemin performansı sunuyor. |
Hamur : |
- Ön lastik iki hamur kullanılarak üç bölgeye ayrılmışOrta şerit, daha yüksek silika içeriğine sahip (tamamı silika) görece daha sert bir hamura sahip olup taban genişliğinin yaklaşık %50'sini teşkil etmekte. Bu da viraja yatarken daha pürüzsüz bir hissiyat vermek adına 35° yatış açılarına kadar temas yüzeyinin aynı hamurda kalması anlamına geliyor; - Yine yüksek silika oranına sahip omuz şeritleri daha yumuşak bir hamura sahip olup, çok düşük sıcaklıklarda dahi mükemmel yol tutuş sunmakta. - Arka lastik için iki farklı çözüm geliştirildi; buradaki amaç farklı güç ve ağırlıktaki motosikletlere uyumu optimize ederek daha yüksek verim alıp her motosikletin dinamik özelliklerini daha da öteye taşımak. - Arka lastiklerde 190/50 ZR 17'ye kadar (bu dahil) olan ebatlar, daha çok orta segmentteki motor hacmi aşırı yüksek olmayan motosikletlerde kullanıldığından Cap&Base (Tepe ve Taban) yerleşimli iki hamur olarak tasarlandı. Tabandaki (yani orta şeritteki yere basan ve omuz hamurlarının altına uzanan hamur) tamamı silikadır ve hem hızlı ısınmayı hem de uzun kilometre ömrü sağlarken lastiğin tüm profilinde optium termal dengeyi kurar. Yine yüksek silika içerikli omuz hamurları görece daha yumuşak olup, hem hızlı ısınmayı hem de bir yarış lastiği kadar tutuş sağlayarak geniş bir çalışma sıcaklık aralığı sunmak üzere DIABLO ROSSO IV için özel olarak geliştirildi. - 190/55 ZR 17 ve üzeri arka lastikler ise üç farklı hamur kullanımı ile beş farklı bölgeye ayrıldı: Görece daha dayanıklı orta hamur yüksek hızlarda kararlılık, düzenli aşınma ve kilometre ömrü sağlarken içeriğindeki yüksek orandaki silika ise hızlı ısınma ve ıslak zeminlerde üstün kimyasal tutuş sağlıyor; Omuz hamurları ile orta şerit hamuru arasında kalan geçiş hamuru, görece daha yumuşaktır ve orta yatış açılarında devreye girer. Hem kuru hem de ıslak zeminlerde üstün kimyasal yol tutuş sağlayan tamamı silika hamurdan ibarettir. Omuz hamurları %100 Karbon Siyahı olup doğrudan Endurance yarışlarında kullanılan DIABLO? SUPERCORSA SC'den türetilmiştir. Bu hamur termal dengesini sağlayan Cap&Base yerleşimi ile tam yatış açısında destek ve hızlanma sırasında çekiş sağlarken son nesil supersport motosikletleri ürettiği tork ile de baş edebilmektedir. |
Ürün Etiketleri
PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.